čtvrtek 14. dubna 2011

První kroky k fotoreportážím

Buju Banton - Real beat Žizníkov 2009

Když zapátrám v paměti tak první můj report který jsem kdy publikoval byl z koncertu United Flavour. Byl jsem tam vlastně úplně náhodou a jako správný horlivý nadšenec jsem měl stále foťák při sobě (stále ještě basic kit 400D v původní setové sestavě).
Když jsem po tomhle výborným koncíku odcházel tak si mě odchytl jejich manažer Lukáš Kolíbal a poprosil mě jestli bych mu poskytl pár fotek na jeho portál www.jahmusic.net. A tak se to stalo, moje první spolupráce byla na světě. Po tomto koncertu jsem dodával reporty i z jiných reggae akcí jako jsou třeba Reggae meeting nebo festival Real beat.



Dělat reporty z kulturních akcí je sice zábava, ale většinou ne moc vděčná práce. Člověk musí bojovat s davy fanoušků, bránit si svojí techniku a to nemluvím o tom že z 95% tyhle reporty nebývají ani placený. Každopádně pro začátek je to fajn příležitost k tomu aby se člověk začal propagovat.



Pak čase se člověk stane trochu otrlejším naučí se tak trochu "vnucovat" a být drzej (což jsou podle mě zakladní vlastnosti proto být reportérem) a už se to líp tvoří. Samozřejmě s lepší tvorbou a portfoliem pak přichází i lepší možnosti.



Tady pár ukázek ze zmíněných akcí:
http://realbeat.cz/images/gallery/RB2010_IV/
http://jahmar.rajce.idnes.cz/10._Reggae_meeting_2010_-_Tocnik/

Žádné komentáře:

Okomentovat