čtvrtek 23. června 2011

Reporty a první větší výzvy.

Tááákže měl jsem teď menší odmlku jelikož jsem se od psaní trochu flákal kvůli jiným starostem, ale teď už se to pokusím napravit.





Už je to asi rok a půl co jsem se účastnil výběrového řízení na fotografa pro MF Sedmička západní čechy. Bohužel mi to nějak uteklo, ale stal jsem se pro ně externím fotografem. Každopádně i to bylo fajn jelikož to byla první placená spolupráce v oblasti fotoreportáží. Sice jako většina českých médií neplatili nějak závratné částky, ale každej drobák do kapsy je fajn.



I když sem pro Sedmičku nefotil nějak aktivně tak někdy jejich výmysly a fotky co potřebovali nutně na rychlo my dávali pěkně zabrat, ale i přes to všechno by mi vůbec nevadilo se fotoreportáži věnovat úplně naplno (ale asi pro nějakej lepší plátek). Člověk se totiž dostane na spoustu zajímavých míst jako je třeba střecha hotelu Thermal, pozná zajímavé věci o kterých neměl ani tušení (stojící přirození andělíčka na grand hotelu Pupp) nebo se dostane na skvělí akce (MS motokrosu v Lokti, nebo MS žen v basketbalu) a spolu s hromadou dalších věcí je to prostě "super" job. Ale z toho mě na tom všem bavili asi nejvíce dvě věci. První je ta úžasná atmoška co je v každym press centru při každý větší akci a druhá věc jsou ty výzvy.

Pro mě asi první velká výzva bylo to když sem do 3 dnů měl zorganizovat focení z kterého měli vzniknout fotky pro ilustrační článek k nehodě v Císařských lázních v Karlových Varech. Tak kdyby šlo jen o lázně tak je to v pohodě, jenže podmínkou bylo aby to bylo s modelkami a mělo to trochu dobovej nádech. Což byl celkem mazec protože do tří dnů jsem musel sehnat kostýmy, někoho kdo to učeše nalíčí a hlavně kdo to odpózuje. Což se mi nakonec povedlo, kostýmy zapůjčila kostymérna divladla Husovka a zbytek byl pobrán z řad známých a kamarádů a modelky byly nakonec celkem čtyry a i přes zimu která v prostorách panovala vše dopadlo celkem výborně.







Žádné komentáře:

Okomentovat